CrossFit Deventer

START DOORLOPEND

ON RAMP

Zo, daar sta je dan. Je hebt een keer een proefles gevolgd en je vond het leuk (of imponerend). Vervolgens besluit je te beginnen met de uitdaging die CrossFit heet. Je schrijft je in voor de WOD en zodoende kom je een paar keer in de week naar de box. Het maakt niet uit of je nu al wat langer bezig bent of pas net begonnen. Een ding blijft belangrijk: de basis. Maar wat is die basis eigenlijk?

Hiervoor hebben we de On Ramp lessen in het leven geroepen. In deze lessen (een cyclus van 3) krijg je een klein stukje theorie over CrossFit en worden de 9 basisbewegingen van CrossFit met je doorgenomen. Na deze 3 lessen sta je zekerder in de WOD’s en weet je ook waar voor jou de uitdagingen liggen om jezelf te verbeteren.

on ramp crossfit front squat

Inhoud

In de 1e les worden de squats behandeld, in de tweede de presses en in de laatste de lifts. Daarna beginnen we weer opnieuw, dus als je wat later instapt, kun je gewoon meedraaien.Tijdens de lessen is er uitgebreid aandacht voor hoe jij beweegt en waar voor jou de uitdagingen liggen. Je krijgt inzicht in de standaarden die binnen de CrossFit gehanteerd worden en er is alle ruimte om je vragen te stellen (die je wellicht tijdens de WOD niet durft te stellen).

Bereid je VAST voor...

lessen materiaal crossfit gewichten plates
Materialen
lessen wod crossfit floor vloer
Voorbeeld WOD's
materialen woorden lessen crossfit termen barbell
CrossFit woordenboek